بلک بری Q10 گوشی های تمام لمسی را به چالش می کشد؟! بخش ۱
 
تکنولوژی جدید

 blackberry_q10_officialshot

شاید هر روز افراد زیادی را می بینید که گوشی های بزرگ با صفحه ی تمام لمسی دارند و این به نظر بیاید که داشتن یه گوشی با صفحه کلید، خیلی تکراری و ازمد افتاده شده است. تایپ با گوشی لمسی بسیار راحت است و از تمام صفحه برای دیدن صفحات وب می توان استفاده کرد. اما با دید بلک بری  Q10  شاید نظرتان درباره ی گوشی های دارای صفحه کلید عوض شود.

شاید اگربخواهیم Q10 را در برابر گوشی های هم رده ی خودش بررسی کنیم، باید گفت که در ارتباط برقرار کردن فوق العاده است. البته این قابلیت را همه ی گوشی های هوشمند مدرن دارند، اما درباره ی چیزی متفاوت صحبت می کنم. طراحی نرم افزار بلک بری با اندیشه بسیار زیاد و یک ایده روشن، از آنچه که مردم می خواهند انجام شده است.

از تمام برندهایی که گوشی همراه تولید می کنند، شاید هنوز apple است که هم در سخت افزار، هم نرم افزار خیلی خوب پیش می رود. اما با  BlackBerry تفاوت در سیستم عامل را احساس می کنید. سیستم عامل گوشی همراه با نام تجاری جدید که بسیار با سرعت در حال پیشرفت است. از اولین گوشی،flakey BB10  تنها سه ماه گذشته و بعد ازآن BB10.1  و حالا، Q10 بسیار چشمگیر است و سیستم عامل قدیمی را به سیستم عامل مدرن تغییر داده است.

کیفیت صدا Q10  فوق العاده است، یک اجرای خوب از صدای HD . شما می توانید باس را افزایش دهید و زیر و بم صدا را در گزینه های تلفن تغییر دهید. مرور وب یه سورپرایز شیرین و لذت بخش خواهد بود، شما می توانید در موارد اضطراری، فقط نیمی ازصفحه تلفن  را به مرورگر اختصاص دهید. و به راحتی با کلیدهای میانبر از نصف دیگر صفحه گوشی استفاده کنید. شما در آن واحد میتوانید شش پیام را مشاهده کنید.

سخت افزار

  Q10 در اندازه بسیار شبیه به Bold 9900 است. اما کمی سنگین تر از آن است. (Q10: 119.6mm x 66.8mm x 10.35mm and 139g. Bold 9900: 115mm x 66mm x 10.5mm and 130g) پوشش باتری هر دو یکی است. پوشش دستگاه با یک ماده جدید بسیار راحت انجام شده که لاستیک مانند است. اما کمی ارزان به نظر می آید.

قاب فولاد باعث افزایش مقاومت دستگاه شده است. همچنین نوار پشت گوشی از لنز دوربین محافظت می کند. صفحه نمایش Q10،   سی درصد بزرگتر از ۹۹۰۰ است. دارای رزولوشن صفحه نمایش ۳٫۱  اینچی، تراکم پیکسل ۳۳۰ppi، تماما باعث می شود که متن برجسته به نظر برسد.

blackberry_frame

blackberry_frame

قسمت های داخلی گوشی شبیه Z10 است. دارای پردازنده GHz 1.5 دو هسته ای،  ۱۶GB فضای ذخیره سازی (قابل ارتقا تا ۳۲GB) ، دارای پشتیبانی از  ۴G LTE و NFC. عمر باتری این دستگاه بسیار خوب است، و به نظر می رسد به عنوان پلت فرم بهینه سازی شده است. و یکی از نقاط قوت مهم QNX  است. مدت زمان مکالمه  ۱۳٫۵ ساعت در ۳G، و ۹ ساعت پخش ویدئو و در عمل، اتمام باتریQ10  بیش از یک روز استفاده سنگین از گوشی به طول می انجامد.

دوربین ۸MP  بسیار خوب عمل می کند، و می تواند ویدیو  ۱۰۸۰P HD هم بگیرد. همچنین دوربین جلو ۲MP  است و بازدهی بسیار بالایی برای مکالمات تصویری دارد.

pink_flower_hdr_small

pink_flower_hdr_small

 

روی عنوان کلیک کنید (بلک بری Q10 گوشی های تمام لمسی را به چالش می کشد؟! بخش ۲)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:BlackBerry , بلک بری , بلک بری Q10, :: 15:14
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 58689
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1